שלום.
אצלנו בחברה
עובדים חמישה ימים בשבוע כאשר בכל יום אנחנו נדרשים לעבוד 9:30 שעות (חצי שעה נספרת כשעות נוספות כרשום בחוזה).
לאחרונה, החליט המנהל שהוא רוצה ליצור סבב של עובדים שיגיעו אל המשרד בימי שישי מחוץ לשעות העבודה כאשר ההגדרה היא שעובד שמגיע ביום שישי, לא יגיע אל המשרד ביום ראשון.
לצורך העיניין, אותו עובד מוגדר כ"כוננות" והוא נמצא במשרד במהלך שישי בבוקר וצריך להיות זמין בבית במהלך כל הסופ"ש.
רצוי לציין שבגלל אופי החברה, פעמים רבות לא מתאפשר לאותו עובד להישאר בבית במהלך יום ראשון והוא נאלץ להגיע בכל זאת.
ניסינו לפנות למנהל, אך הוא מסרב לשמוע או לשנות את דעתו.
האם יש פה עבירה על החוק ואם כן, אל מי אפשר לפנות בנידון?