לתביעת דמי פגיעה מהמוסד לביטוח לאומי מה צריך חוץ מאישור מחלה מהרופא, תעודה רפואית לנפגע בעבודה מבית חולים, מכתב שחרור, טופס 250 עם הסבר על התאונה וחתימת המעביד?
האם זו פרוצדורה שאמורה להרגיז את המעביד או שהוא כלל לא מעורב בנושא התביעה? התאונה קרתה לפני שמונה חודשים ולפי התקנון של ביטוח לאומי מאפשר לי עד 12 חודשים מיום הפגיעה להגיש את תביעה.
המעסיק הוא מישהו שאני מכיר מלפני שהתחלתי לעבוד אצלו, כך שלא נעים לי להתעמת אתו בנושא זה, כי בכל פעם שאני מבקש ממנו להגיש תביעה זו ולמלא לי טופס תביעה מספר לי תירוצים שלפי התקנונים של הביטוח לאומי אני לא זכאי לקבלה... האם אפשר להגיש את התביעה עם כל הטפסים שציינתי למעלה בעצמי? יש לי טופס 250 מהמעביד, בטופס מוסבר על האירוע עם חתימה וחותמת, האם זה יספיק לי?