אני עובדת במרפאת שיניים בין 130ל 150 שעות חודשיות
בתלוש שכר רשות 100אחוז משרה
לאחר שהייתי ביתרה בימי חופשה ובימי מחלה בתלוש האחרון בתלוש שקיבלתי היום ראיתי שאני בנימוס למרות שלא לקחתי ימי חופשה/מחלה
כשהמנהל שלי שאמר לי שהוא לא מבין וידאל את המנהלת חשבונות
היא ענתה לו שזה לפי אחוז משרה ובתלושים הקודמים היו טעויות ועכשיו זה מתוקן
יצרתי איתה קשר וביקשתי שתשלח לי למייל את כל התלושים שלי לצורך בדיקה אצל עורך דין
היום היא שלחה לי את התלושים אני רואה שבכל התלושים נעשו שינויים בסעיפים של החופשה/מחלה/הבראה
כשאני משווה בין התלושים שנשלחו לי לבין מה שנמסר לי בפועל
מה עלי לעשות
האין זה תקין? המנהל שלי לא מבין בזה ואני מפסידה מזה