אני עובדת בחברה גדולה שבה כל פנייה למחלקת משאבי אנוש היא דרך מזכירת המחלקה שלנו בלבד. עברתי מכתב התפטרות למזכירה ובו ציינתי את החודש בו אסיים לעבוד ללא תאריך מדוייק מכיוון שלא הייתי בטוחה מהי תקופת ההודעה המוקדמת (האם אני נחשבת עובדת שעתית או חודשית) המזכירה העבירה לי הודעה שאני צריכה לציין את התאריך המדוייק לעזיבה והיא רשמה תאריך שיוצא שאני עוזבת בעוד 5 שבועות (שזה יותר מחודש), אמרתי לה,שזה לא הגיוני כי במקסימום אני צריכה חודש. התשובה שלה הייתה שמכיוון שאלו חודשי קיץ ועובדים רבים יוצאים לחופשות זה ממש יעזור שאמשוך קצת יותר. הבהרתי לה שאני לא מעוניינת להמשיך יותר ממה שאני חייבת על פי חוק. היא אמרה לי לשלוח מייל נוסף אליה בו אני מבקשת לברר מול משאבי אנוש מהי תקופת הודעה מוקדמת עליה אני מחוייבת. קיבלתי תשובה שחודש מראש ושאשלח שוב את מכתב ההתפטרות... כל התקופה הזו של הןדעות הלוך ושוב בינינו וכבר עבר שבוע מהיום בו הגשתי את המכתב הראשון שאותו היא לא העבירה למשאבי אנוש. השאלה שלי היא האם בגלל כל הטרטור הזה אני אמורה להןציא מכתב חדש בו אני מציינת חודש מהיום כיום העבודה האחרון שלי או שאני מעבירה מכתב בו אני קובעת שיום העבודה האחרון הוא חודש מתאריך המכתב הראשון ששלחתי.
חייבת את עזרתכם ????????