שלום,
אני עצמאי ועובד כיועץ ומתכנת אצל לקוח קבוע כבר למעלה משנה.
אלו הסעיפים אצלי בחוזה.
3. עבור השירותים הנוספים בתקופת הייעוץ הנוספת, תשלם החברה ליועץ סך של X בתוספת מע"מ עבור כל חודש (כשחלק מחודש יחושב לפי חלק יחסי בהתאם ליחס שבין ימי הייעוץ בפועל לחלק למספר ימי הייעוץ באותו חודש ובכפוף לאמור בסעיף 4 להלן).
4. מוסכם שעד Y ימים בחודש, או עבור כל חודש במצטבר לתקופת הייעוץ הנוספת, בהם לא יסופקו השירותים, לא תיערך התחשבנות בין הצדדים.
בסעיף 3 רשום "מספר ימי הייעוץ באותו חודש".
השאלה שלי האם חגים וימי שבתון נחשבים לימי יעוץ (עבודה), עבורם מתקיימת ההתחשבנות.
תודה.