המנהלת שלי שולחת לי הודעה לאחר משמרת שלי כי חסרים בקופה כ-450 שקלים.
עכשיו ברור שזה דבר לא תקין אבל המנהלת שלי לא נותנת לעובדים לספור את הקופה ולכן רק אחת לשבוע הקופה נספרת ביום שישי אחר הצהריים.
זאת אומרת שהחוסרים יכולים להיות טעות שלי או באותה נשימה טעות של אחת העובדות האחרות במהלך השבוע.
האם יש לה איזושהי יכולת לקחת את החוסרים מהמשכורת שלי? למרות שהיא לא יודעת אם הם נוצרו במשמרת שלי או במשמרת של עובדת אחרת?
אציין כי מדובר במקום עבודה שאין בכוונתי להמשיך לעבוד בו וכבר הודעתי על כך למנהלת כך שבכל מקרה המשכורת של החודש תהיה האחרונה שלי.