קיבלתי את כל הטפסים הרלוונטים ממקום עבודה הקודם שלי והגשתי לחברת ביטוח. חשוב לציין שהיו לי פיצויים בשתי קופות נפרדות אבל של אותה חברת ביטוח. באחת הם קיבלו טפסים ותוך שבוע, הכסף כבר היה אצלי בחשבון. ובשניה הם קיבלו טפסים ושום דבר. חיכיתי 3 שבועות התקשרתי אליהם, הם התחילו להגיד שחסרים לי טפסים, חסרים לי פרטים בטופס. אך ברגע שאמרתי שזה נשמע לי תמוה כי שלחתי בדיוק את אותם טפסים לקופה השניה והם תוך שבוע העבירו לי את הכסף. הם ענו: טוב אז כל הפרטים תקינים רק תשלח עוד פעם צילום ת"ז כי לא רואים כל כך טוב.
כך עשיתי באותו רגע, וווידאתי שהכל התקבל. היום אחרי שבוע אני מתקשר אליהם שוב פעם (השיחה מוקלטת אצלי) ושואל מה בנוגע לפניה שלי. הנציגה אומרת שהיא רואה שיש הכל והכל תקין והיא לא יודעת למה זה לוקח כל כך הרבה זמן והיא תנסה לזרז את זה. מה שעוד חשוב לציין שהם מבטיחים טיפול בטווח של 14 ימי עסקים. אז שאלתי אותה מה ההשלכות במידה והם עוברים 14 ימי עסקים בטיפול. אז הנציגה נתנה תשובה מהממת, היא אמרה: "כלום, זה סתם בשבילנו. לכל חברה יש את התקלות שלה ואם זה לא יקרה לך אז יקרה למישהו אחר"...