אני עובדת שעתית, והשעות עבודה כל יום הן משתנות - לפעמים 4 שעות, לפעמים 7, לפעמים 8..
אנחנו 2 עובדות במשרד קטן ואנחנו מנפיקות לעצמנו את תלושי השכר (כלומר לא דרך המערכת הממוחשבת שמוציאה תלוש לבן. מיותר לציין שאנחנו ממש לא חשבות שכר) - יש לנו קובץ אקסל שבו אנחנו ממלאות שעות ומחשבות הפרשות, ומכינות תלוש שכר בוורד לפי איזשהי תבנית מסוימת. יכולה להעלות לכאן דוגמה אם צריך..
בכל מקרה, הגיעה סוף השנה ואנחנו צריכות להוסיף תשלום של ימי חופש. איך אני מוסיפה לנו את הימים?
אם לצורך העניין מגיעים לי 3.5 ימי חופש, והשכר שלי הוא 32₪ לשעה, איך אני יודעת כמה שעות זה יום עבודה? כאמור, לרוב אני כאן 7 שעות אך זה משתנה לפעמים.