שלום,
נתקלתי בעבודה במצב מאוד לא נעים ולא ברור:
עובדת החברה ממשלתית. אני עובדת כמוקדנית במערכת מיחשוב. תפקידי לענות לטלפונים ולהזמין טכנאים בהתאם ותפעל את צוות הטכנאים.
בנוסף היה כאן עובד למשרת סטודנט אותו עובד סיים את תפקידו, תפקידו כלל טיוב נתונים הזנת נתונים. כעת מתקשים לגייס עובד לתפקיד זה בגלל סוג העבודה ובגלל התנאים. ולכן אני הצעתי שאני רוצה לעשות את התפקיד בגדר שעות נוספות ולא בנוסף לתפקידי ולא במקום. אישרו לי חודש אחד לעשות שעות נוספות ואז הבינו שאני אהיה בחריגה מבחינת שעות ואז בא הבוס ואמר לי לעשות את התפקיד בשעות התפקיד של המוקדנות. הסברתי לו שזה לא הוגדר לי בתפקיד, שאני מוכנה לעשות המון דברים כמו שאני תמיד עושה אבל שזה לא יבוא על חשבוני. אני רציתי להרוויח ולעשות שעות נוספות ולא לקבל תפקיד נוסף על אותו שכר.
האם מותר למעביד שלי להוסיף תפקיד שלא הוגדר מראש? לדבריו הוא טוען שבתפקיד המוקדנות בעבר היו מבצעים גם את התפקיד השני, אבל בשנתיים שאני עובדת לא היה כך. יש לציין שיש בינינו יחסים טובים עד שמגיעים לסוגיות מהסוג הזה. אודה לתשובה.
גלית.