ל.ס
10/06/2014 18:41
בעבודתי במסעדה הייתי מקבל בכל חודש צ'ק על סך קבוע של 2000 ש"ח ואת כל השאר במזומן.
בכל חודש קיבלתי תלוש שכר על הסכום המלא (הסכום שבצק + הסכום המזומן) והופרש לי דמי ביטוח לאומי ומס הכנסה לפי הסכום הכולל. כחוק.
במידה וארצה להוכיח לרשויות כי אכן שולם לי השכר המלא, איך עושים זאת? בחשבון בנק יש רק הפקדה של 2000 כל חודש.
בתלוש הכל מופיע אבל אין הפרדה בין מזומן לצק בתלוש.
אולי דרך הנהלת חשבונות של המסעדה?