במהלך התקופה 01/09/2008 - 01/04/2009 הועסקתי כשכיר במשרד רואי חשבון ולא שולם לי שכר בגין השעות הנוספות שעבדתי, יש בידי את תלושי השכר בלבד (ללא פירוט דיווחי השעות) ואני מעוניין לדרוש את מה שמגיע לי על פי חוק, לשם כך התקשרתי אל המעסיק שלי לשעבר וביקשתי דו"ח עם פירוט שעות העבודה לפי דוח הנוכחות הכולל את זמני הכניסה והיציאה שלי והוא אמר לי "שאין לו את הפירוט של דו"ח השעות ושעברו הרבה שנים מאז שפוטרתי והוא לא שמר את הנתונים" , אני זוכר שבמהלך עבודתי החתמתי כרטיס בכניסה וביציאה והשעות היו מוזנות לתוכנה.
שאלתי היא: האם המעסיק שלי מחוייב לתת לי את דיווחי השעות ?
באם כן מה עליי לעשות במידה והוא אומר לי שאין לו את הדיווחי שעות, האם אין חוק שמחייב אותו לשמור את דיווחי השעות לתקופה מסויימת ?