אני עובדת מחוץ למשרדים של החברה שלי ולכן מקבלת את תלוש המשכורת בדואר. בעבר ביקשתי מספר פעמים לקבל את התלוש במייל, אבל מנהלת החשבונות טוענת שזה אסור לפי החוק.
המשכורת נכנסת ב-9 או ב-10 לכל חודש. נכון לרגע זה, 25/5, טרם קיבלתי את תלוש המשכורת בדואר. זו לא פעם ראשונה שזה קורה.
זה נכון שאסור לשלוח את התלוש במייל? המון חברים שלי מקבלים את התלוש שלהם במייל, המעבידים שלהם עוברים על החוק?
אם מותר לשלוח במייל - אודה להפנייה לחוק בכדי להראות למעביד ולמנהלת החשבונות.