בסוף חודש ינואר התפטרתי מהעבודה שלי, הגשתי את כל תלושי השכר שלי שהיו חסרים במערכת של ביטוח לאומי ומכתב שבו פירטתי על הסיבות להתפטרות שלי.
היום קיבלתי שיחת טלפון מביטוח לאומי ואמרו לי שמחר יועבר סכום כסף (סכום של בערך חודש בדמי אבטלה) כשהנציגה מבהירה לי שמדובר על תשלום על כמה ימים בחודש נובמבר, כמה ימים בחודש דצמבר ועל כל חודש ינואר. כמובן שאמרתי לה שאלו חודשים שעבדתי בהם והיא כתשובה ואחרי בדיקה שלה אמרה שנראה לה שהכל בסדר ושלפי מה שכתוב אני אכן זכאית לכסף.
חשוב לי לציין שבמקביל עברתי איתה על תאריכי ההעסקות שלי בעבודות בשנתיים האחרונות והכל מעודכן ממש כפי שהיה וגם כל תלושי השכר שלי של חודשי נובמבר דצמבר וינואר מוגשים אצלכם .
והשאלה שלי היא האם אחרי העברת התשלום (אמור לקרות מחר) יוכלו לבקש מביטוח לאומי בחזרה את הכסף יום אחד למרות שכל הטפסים נמצאים אצלם?