היי;)
אני עובדת במוקד של שירות לקוחות
ועקב בעיות רפואיות של מיגרנות וכאבי אוזניים מאוד קשה לי לדבר כל היום בטלפון ולתת מענה ללקוחות שיחה אחר שיחה במשך כל כך הרבה שעות כל יום , עד לפני שבוע וחצי עברתי מתפקיד של מענה טלפוני למענה במדיה החברתית כלומר לדבר עם לקוחות בצורה דיגיטלית , אך נאמר לי שרק לפעמים (!) בשעת הצורך אאלץ להתנהל עם לקוחות דרך שיחה טלפונית אך לצערי הרב זה לא באמת ככה...בגלל עומס המתנה שיש בחברה חלק מאיתנו נאלצים לתת מענה טלפוני למשך כל היום...רציתי לדעת אם רופא תעסוקתי יכול לתת לי המלצה או טופס מסויים האוסר עליי להיות בשיחות טלפוניות עקב בעיותי הבריאותיות המצויינות הנ״ל בכדי שאוכל להתנהל עם לקוחות רק בצורה דיגיטלית
יש לציין כי אני עובדת בחברה בסך הכל 10 חודשים
ולכן אני רוצה לשאול אם המעסיק שלי יכול לפטר אותי במידה ואמסור לו אישור רפואי כזה מרופא תעסוקתי
עקב אותן סיבות