שלום
מסתבר שמקום העבודה הקודם שלי חייב לי כסף עבור התקופה שהוא לא שילם על (שעות נוספות, דמי הבראה וכדומה - סה:כ 2000 ש"ח לערך). במסמך שהם כתבו לי הם כתבו " על מנת לשלם לעובדת את הכסף (ולהימנע מניכוי מס של 48 אחוז), נא להנחות את העובדת להמציא לחברתנו אישור על תיאום מס ממס הכנסה.
השאלה שלי, האם אני צריכה להוציא כזה מסמך גם אם בכמעט כל תקופת עבודתי שם זה היה המקום היחיד בו עבדתי ? (למעט:
* חודש אחד בקיץ שעבדתי בקייטנה
* וכאשר המשמרת האחרונה שלי בבמקום העבודה הקודם היה ב 24.10, ובמקום העבודה החדש התחלתי לעבוד ב 28.10
אשמח לתשובה.
תודה.