אני לא בטוחה שאני בכתובת הנכונה אבל אשמח אם תתני את דעתך בכל מקרה.
אני עובדת במשתלה מזה שנה וחצי. בחודש מרץ האחרון קיבלתי דו"ח שעות שלפיו חושב השכר שלי, המצורף לתלוש המשכורת. בדו"ח התגלתה טעות של חשבת השכר, יום אחד שהוחסרה שעת עבודה.
פניתי לחשבת השכר בבקשה להוציא את כל הדוחות מהשנים שעברו על מנת שאוכל לבדוק אם אכן שולם לי מה שמגיע לי או שמא החסירו לי עוד שעות בשנים שעברו. היא בתשובה אמרה, שאין לה זמן להתעסק בזה, וגם אין חוק המחייב אותה לעשות זאת.
תהיתי מה אוכל לעשות בעניין - האם זכותי לבקש את הדוחות שלי משנים קודמות ולתקן טעויות מן העבר (שאני בטוחה שהיו) או שלא ?