אני עובדת במשרד ממשלתי כשבע שנים בדיוק ומתפטרת בחודש הבא לטובת עבודה אחרת בחברה פרטית.
1. כמה זמן לפני ההתפטרות אני חייבת לדווח למעסיק על כוונתי להתפטר? האם זה אמור להיות בכתב? מה אני נדרשת עוד לעשות?
2. מה מגיע לי?
ימי מחלה וחופשה שצברתי, דמי הבראה שאני אמורה לקבל ביולי, פיצויים וכו'
3. אם אני לא מתפטרת עכשיו, אלא יוצאת לח"לת, ואחרי סיום החלת החלטתי להתפטר, האם משתנה משהו מסעיף 2?
4. דמי הבראה: בעבודתי הנוכחית יש לי 10 ימי הבראה. האם כשאני מתפטרת ועוברת למקום עבודה אחר, ימים אלה נשמרים או שאני מתחילה מההתחלה? דהיינו מתחילה בעבודתי החדשה עם 5 ימי הבראה?