יש לאמי שהיא סעודית מטפלת ישראלית המועסקת עי משרד כח אדם מזה שנתיים ומקבלת סה"כ 31 שעות שבועיות.
אני מעסיק אותה באופן פרטי ומשלים לה את השכר לגג של 4500 + 100 שח לשבוע + 300 ש"ח לשבת או חג. ממוצע של כ 3600 שח לחודש.
מתחילת ינואר העובדת חלתה ועברה ניתוח להוצאת גדולים ונמצאת בחופשת מחלה וכנראה גם לא תמשיך לעבוד. הבנתי שזכותה לקבל עבור השנתיים 36 ימי מחלה מהמשרד וגם ממני.
1. האם אני צריך לשלם עבור ימי המחלה את כל מרכיבי השכר החודשיים?
2. האם אני צריך לשלם עבור 6 ימי ההבראה 371 ש"ח ליום או רק השלמה למה שהמשרד משלם לה?
3. האם התשלום החודשי לבטוח לאומי צ"ל עבור כל הסכום שאני משלם או רק השלמה לגובה שכר מינימום ואם כן על איזה מרכיבי שכר יש לשלם??
אודה על תשובה מהירה כי אני עובד עצות ולא בטוח כיצד עלי לנהוג לפי החוק. בתודה דוד