פורטל זכויות העובדים צ'אט לייעוץ משפטי בווטסאפ
הוספת תגובה
×
x

ייעוץ אישי בצ'אט בוט המתקדם שלנו
כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - הוספה לתפקיד מזכירה עוד תפקיד נוסף ללא הסכמת עובד
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
30/11/2024 22:39
שלום, התחלתי לעבוד במקום חדש בתור מזכירה. בראיון עבודה נאמר על הגדרת תפקיד, שזה כולל תמיכה בעובדי משרד( במצבי לחץ, נגיד לשלוח חשבוניות, כרטסת ללקוח או לעזור בהצעות מחיר, הזמנות ועבודה שוטפת אדמיניסטרטיבית) בשבוע שני לחפיפה, פתאום נאמר לי שאני צריכה לקחת על עצמי גם עוד תפקיד(ייצור)ושזה יהיה עיקר התפקיד.שזה בשום צורה לא קשור לתפקיד מזכירותי. ועל זה לא היה דיבור כלל בראיון. מקום טוב והייתי רוצה להמשיך לעבוד שם, אבל ללא התפקיד נוסף הזה.
איך לפעול נכון במקרה הזה? תודה




פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!