שלום,
עבדתי במקום שלא הפקיד בצורה רציפה קרן השתלמות, פנסיה ופיצויים. לאחר פיטורי בחודש אוגסט התברר שמעסיק לא הפקיד חודשיים לקרן השתלמות וחודש אפריל עבור פנסייה ופיצויים לא הופקדו, כמו כן לא קיבלתי טופס 161.
יש בכוונתי להגיש תביעה שאלותי: 1. האם צריך 2 שונות אחת לפיצויים והשנייה לפנסייה או שאפשר ביחד?
2. יש בכוונתי לתבוע גם הלנת שכר על נושא זה האם כל התביעה צריכה להיות באותו כתב תביעה או הלנת שכר רק לאחר קבלת השכר
3. האם רצוי לקחת עו"ד במצה כזה הרי לא מדובר בסכומים גדולים חודשיים קרן השתלמות וחודש פנסייה?