קיבלתי זימון לשימוע ולטענתי לא מוצדק.
הזמנתי מוצר מהחברה בה אני עובד ולרגע לא הזדהיתי כעובד חברה.
הזמנתי את המוצר ב20.8
באתר החברה מתחייבים ל5 ימי עסקים
ב23.8 עליתי מול נציג נאמר לי כי יצרו איתי קשר לתיאום.
למחרת דיברתי עם נציגה שאמרה שקבעו לי משלוח לתאריך 31.8 אך זו הזמנה פקטיבית.
בתאריך 26.8 התקשרתי כדי לברר מתי אמורים להתקשר ולקבוע איתי.
האשימו אותי כי אני קבעתי באתר את תאריך המשלוח (דבר שהוא לא אפשרי בכלל אין אופציה כזו באתר) אמרו הזמנה פקטיבית יצרו איתך קשר. אין מה לעשות.
אני התלהמתי קיללתי ואימתי כנגד החברה והנציגה (לא שאני מצדיק את עצמי לרגע ואף אני מצטער על התנהגותי) הביאו אותי לאיבוד עשתונות ועצות.
לאחר שעתיים של שיחה נקבע לי משלוח לתאריך המיעוד 27.8 כמו שהיה צריך להיות עם חמישה ימי עסקים.
בשעה 18 בערב התקשרה אלי נציגה והציגה שלא יספקו לי את ההזמנה כי חסר מוצר אחד וזה יגיע ב31.9.
שוב התעצבנתי והגעתי למצב נפשי לא טוב.
התשובה של הנציגה הייתה אם אתה לא רוצה ב31 אז תבטל!
עשינו הזמנה חדשה והעלינו נציג מכירות על הקו.
הנציג קבע משלוח ל27.8 בין 10-12 וגם המשךוח הזה לא הגיעה.
לאחר 2 טלפונים מול שירות וטלפון מול אותה נציגה המוצר הגיע קרוב לשעה 14.00
כרגע השימוע הוא על נושא הקוד האתי והקללות.
המנהלת שלי אומרת לי שאני לא לקוח אלה עובד חברה והכל מבוטל ברגע שהתנהגתי כך.
איך יכול להיות שאני לא לקוח ורק עובד חברה?
לקוחות מקללים צועקים מאיימים בדיוק באותה מידה ואני צריך לתת להם את המענה הטוב ביותר. ואף אומרים לנו... לא נורא תיתן שירות טוב איפה כל מה שאומרים לנו לגבי לקחות חל עלי ואף אחד מטעם החברה לא התנהג אלי בצורה כזו.