נכנסתי לפני כשנתיים לעבודה במקום מסודר ומאוד נעים ובאווירה טובה
לאחרונה עקב שינויים בהנהלה, נוסף למחלקה שלי תפקיד (בנוסף לתפקידים הרבים שכבר יש לנו בצוות אחזקה ) שלא היה מעולם חלק מתפקידינו.
הג'וב הנוסף, מעבר לזה שהוא פשוט הוחלט על ידי מי שמונה כראש המחלקה החדש שאנחנו עושים אותו, לא שאלו אותנו אלא פשוט הוסיפו אותו, מדובר במקצוע בפני עצמו שדורש אחריות כבדה מאוד, מוסיפה לחץ נפשי עצום עלי ואני מאמין שגם על חבריי לצוות.
בשבוע שעבר טעיתי באחד הפרמטרים בג'וב החדש מה שגרם לחברה להפסד כספי לטענתם.
בעקבות הטעות זימנו אותנו (רק חלק מהצוות ביניהם אני) לשיחת בירור עם מנהלת כ'א , מנהל המחלקה ומנהלת נוספת שנוספה אלינו בנוסף. נרשמה בתיק האישי שלנו הערב ובעיניי השיחה היוותה איום על מקומי בחברה כיוון שהסיכון לטעויות מסוג זה ייתכן גם בעתיד.
שאלתי:
האם מצב כמו זה נקרא הרעת תנאים?, האם יש עילה לתביעה בבית דין לעבודה? האם קיים מושג נוסף שאינו הרעת תנאים לגבי החלטת מנהל ללא שינוי חוזה או שינוי תפקיד והוספה?