היי,
אני עובדת בחברה של טיפול בקשישים בתור המטפלת של סבתא שלי. החתמת שעות העבודה בחברה מתבצעת באופן כזה: אני צריכה להתקשר למספר מסויים מהבית שלה באותו היום כדי להיכנס למערכת, ולהתקשר שוב כדי לצאת. רק דרך המספר שלה אני יכולה לחייג, אי אפשר ממספר אחר.
חודש נובמבר שנה שעברה, בתחילת ההעסקה שלי, החברה לא בדקה את תקינות הטלפון (דבר שהם מחוייבים לעשות) ויצא שקו הטלפון לא עבד ולא יכולתי להחתים שעות. התקשרתי לחברה כמה פעמים כדי ליידע אותם ולקבל מענה, סבתא שלי התקשרה, אפילו שלחנו מכתב לביטוח לאומי האחראי על החברות, אבל כלום.
השיחות הלכו בערך ככה:
- ״הטלפון לא עובד, איך אני יכולה להחתים שעות?״
- ״אי אפשר להחתים ידנית כי את עובדת אצל סבתא שלך״
- ״אבל הטלפון לא עובד ואין לי איך״
- ״את צריכה להחתים דרך הטלפון״
(הקו לא עבד ועד שהטכנאי הגיע, זה היה רק בסוף החודש)
כתוצאה מזה, לא קיבלתי משכורת על אותו החודש עד היום.
אציין כי לפי החברה עבדתי מחודש אוקטובר (חודש לפני) אבל בגלל שהם איבדו את המסמכים שנתתי ולא היו מאורגנים, החתימו אותי בנובמבר רטרואקטיבית על המסמכים והשעות שעבדתי וכך קיבלתי משכורת מהחברה (על אוקטובר), לא החתמתי טלפונית.
האם יש כאן עילה לתביעה?
אם כן, זה יהיה על הלנת שכר או בגין דבר אחר? יש עורכי דין שמבינים בעניין ואפשרי לפנות אליהם?