שלום, אשמח להתייעץ בנוגע לתאונות עבודה.
עברתי תאונת עבודה בחודש יולי. עקב כך, שהיתי בבית במשך חודש ושבוע ולאחריו חזרתי למקום עבודתי (עקב תחושת מחוייבת למקום ולתפקיד).
טיפוליי לא פסקו (ריפוי בעיסוק, אולטראסאונדים, אורטופדים, עורכי דין, וועדות רפואיות ועוד) ולא ידוע מתי אסיים עם כל הטיפולים כמובן... (מאחר וישתנה בהתאם למצב).
כאשר פניתי למקום עבודתי עם הסוגיה של מה עלי לדווח בשעות הנוכחות טענו כי עלי לדווח במצב של חיסורים אלו "מחלה" (אשר משפיעה גם על תלוש המשכורת שלי) ובמידה ואין לי מספיק ימי מחלה - לדווח חופשה על חשבוני.
אני כבר יודעת כי ימי המחלה שלי לא יכסו את כל החיסורים העתידיים לבוא ואינני רוצה לגזול מימי החופשה האישיים שלי לטובת טיפולים הכרחיים ובטח שלא ממשכורתי.
מיותר לציין שהרופאים אישרו לי להאריך את תקופת תאונת העבודה לפני שיבתי למקום העבודה - ושוב, עקב מחוייבות ונאמנות למקום בחרתי לשוב ולוותר על מותרה זו.
מה עלי לעשות? מה הן האלטרנטיבות שלי?
האם ניתן להנפיק ימי תאונת עבודה מהרופא האישי שלא באופן רציף ולהזין זאת במערכת?