שלום,
כסוכן מכירות נשלחתי לעבוד במפעל של לקוח
מנהלי משאבי אנוש של המפעל ידעו על כך ואף מפעם לפעם הוסיפו לי אנשים לפגישות
אדם שהציג את עצמו כבעלים של החברה התקשר אליי ממספר חסום,
קילל אותי ואמר לי שאני לא מורשה להגיע יותר לשטח המפעל.
לאחר מכן התברר בבירור קצר מול משאבי אנוש ,שזה מפריע לאדם זה שאיני מכיר,בזמן העבודה.
מנהלי החברה שלי,כששמעו את הסיפור מסרבים לצאת להגנתי מתוך חשש שייאבדו לקוח ומנסים לגרום לי להפסיק לעסוק בעניין. הם מנסים להרגיע אותי ואומרים שהם לא "תופסים" את מנהלי משאבי אנוש.
אני מצפה שהנהלת החברה שלי תעביר מסר שקללות ועלבונות אישיים לא מקובלים.
התגובה של מנהלי החברה שלי מתמקדת בהיבט העסקי של העניין שנוכל בכל זאת להמשיך לפעול שם.
ואילו אותי מטריד הקללות.
האם אוכל לרשום למנהלי החברה שלי שאם לא יועבר מסר ברור, תוך הקצבת 2 ימי עסקים לדוגמה,
בעניין הקללות ,
אני אעביר בעצמי מסר זה?
יש לי את כתובות המייל של משאבי אנוש מעסיק הנל