בוקר טוב. אני עובדת במשרד סיעוד שאותו רכשה חברה אחרת. מתחילת ינואר התחלפה הנהלת חשבונות והנהלת החברה ולמעשה גיליתי שלי, לכל צוות המשרד ולכל העובדות המועסקות בחברה. למעלה מ 200 עובדים, לא הופקדו כספים לקרן הפנסיה החל מאוקטובר למרות שבתלוש הורידו. זה ודאי כיוון שכולם קיבלו מכתבי התראה וגם שוחחתי עם נציג מהקרן. מה ניתן לעשות? האם מומלץ כבר עכשיו להגיש תביעה או שעלי להתפטר? האם עלי לתת להם זמן לסדר את זה? הם טוענים שזה הופקד וכשאמרתי שלא הם אמרו שיטפלו.
חשוב לציין שאני רק חזרתי מחופשת לידה אך היתי מעבירה כסף לחברה כדי שיפקידו בקרן.