ליאת
26/11/2018 13:14
היי,
קיבלתי טופס שצריך למלא לצורך הגשת תביעת נכות חוזרת, אשמח להסברים (בבקשה רק ממי שיודע):
1. אישור תחילת עבודה - אם עדכנתי אותם בכל חודש בתלושים שקיבלתי וזה מעודכן אצלם, עדיין צריך להמציא אישור כזה?
2. כתוב שצריך לשלוח מסמכים רק בדואר או בסניף ביטוח לאומי, בטוח אין סיכוי דרך האתר שלהם? ראיתי משהו על זה באתר ואני לא בטוחה אם זה רלוונטי.
3. פנסיה - האם זה כשקיימת קרן פנסיה, או רק אם משולמים לי כספים מהקרן?
4. הכנסה הונית (הכנסה מריבית, דיוידנד, תכנית חיסכון) - מה זה אומר?
5. אם לא אספיק תוך פרק הזמן שאמרו לי להמציא מסמכים, כמה העיכוב בשליחת המסמכים בעייתי? הקצבה היא עד 1/3.
תודה מראש.