עבדה חצי שנה במשרד כפקידה דרך חברת כוח אדם ולאחר מכן נקלטה כעובדת משרד. סיימה את ההעסקה דרך חברת כוח האדם קיבלה קיזוז ימי חופשה וכך נסגר הסיפור. היום, חצי שנה אחרי- שמה לב שאין הפקדות לקרן פנסיה שלה. היא לא יידעה אותם כי בירשותה קרן פנסיה פעילה. על מי חלה החובה בדבר ההפקדות? האם עליה לדווח כי ברשותה קרן פנסיה פעילה? האם הם צריכים לשאול / להפקיד? כרגע המצב הוא שהם מתנערים מאחריות ולא מעוניינים לבצע הפקדה רטרואקטיבית. אשמח לתובנות.