לאחר 3 חודשי עבודה (שהתפטרה בסופם בחודש יוני), בהינתן קרן פנסיה פעילה, נדרש המעסיק להעביר את הכפים המופרשים לקרן הפנסיה. גם בתלוש השכר מופיע כי הכספים הופרשו לקרן הפנסיה הנבחרת בצירוף הטפסים שמולאו ע"י העובדה השכירה והושלמו ע"י המעסיק.
לאחר מספר ימים, מתגלה כי לא רק שלגוף הפנסיוני אין שום מושג על הטפסים שהועברו, גם לא ניתן לאתר את ההעברה.
כעבור כמה ימים, מתגלה כי סכום כסף מסוים הועבר לחשבון הבנק של השכירה, ובוצעה פניה לגורם הנהלת החשבונות אצל המעסיק כדי לברר מה פשר הסכום שהועבר לחשבון הבנק.
האישה שאחראית על הנושא ב"הנהלת חשבונות" טסה לחו"ל לשבוע.
אחרי עוד כמה ימים, כבר ב20 לחודש, השכירה מגיעה להבנה כי הסכום שהועבר לחשבון הבנק האישי שלה, הוא בדיוק הסכום שהמעסיק נדרש היה להעביר לגוף הפנסיוני.
פרק זמן של 5 חודשים מההפרשה האחרונה יחלוף ב01.08.18.
האם ניתן לפנות ליחידת האכיפה של חוקי העבודה בתלונה על הנושא ?
הרי שלא רק שהאחריות המעוגנת בחוק נזרקה על השכירה, אלא גם הותק שלה בקרן הפנסיה ייפגע (נחשב כנזקים שנגרמו ?)
האם ניתן לדאוג לכך שהותק בקרן הפנסיה לא ייפגע בגלל שהמעסיק לא ביצע את מה שמוטל עליו על פי החוק ?