היי!
אני עוזר הוראה במוסד אקדמי ויש שאלה שמטרידה אותי.
בשנתיים האחרונות מאז תחילת עבודתי, אני מקבל כל הזמן תלושי משכורת מודפסים (או בדואר או מהמזכירה של הדיקן).
התלושי משכורת הללו מודפסים על שני עמודים ומגיעים במעטפה.
יש אינספור עובדים, חברי סגל אקדמי ומנהלי וכו'.
זו שאלתי:
אני רוצה להציע למוסד הצעה: להפסיק להדפיס על נייר תלושי משכורת ולהתחיל לשלוח את התלושים במייל (למי שניתן) - לדעתי, בגלל שגם ככה כולם משתמשים במיילים, זה נוח יותר, חוסך כסף ומשאבים ובעיקר ירוק יותר.
האם ישנה חובה חוקית להדפיס על דף נייר את התלוש? האם מקום עבודה יכול פשוט לשלוח את התלוש שכר במייל? מי עובד עם דפים בימנו..