שלום, יש לי שאלה לגבי הזכויות לשינוי תפקיד.
אני עובדת במקום עבודה למעלה מ3 וחצי שנים.
בהסכם שלי בעבודה הגעתי לתפקיד מנהלת החשבונות של החברה בשכר מסוים.
לאחר חודשיים מנהלת המשרד ומשאבי האנוש של החברה התפטרה וביקשו שאני אקח את העבודה שלה בתוספת של 1.125% ושינו לי את
חוזה העבודה והגדרת התפקיד בהתאם.
לאחר תקופה מסוימת ביקשתי שיחת
שכר והעלאה ונענתי בחיוב הסכום של כ1.11%.
בתקופה האחרונה יש עליה משמעותית בהיקף העבודה ב2 התפקידים ופשוט בלתי אפשרי שבן אדם יעשה זאת.
כל הבקשות שלי לקבלת עזרה נענו בשלילה, דרשו ממני לעבוד בשבתות,
חגים, בלילות ותמיד עזרתי.
כתוצאה מעומס היתר הזה, אחד המנהלים החברה התעמר בי והשפיל אותי מול העובדים והגשתי תלונה.
שלחתי מכתב בקשה לסיום תפקיד, בו ציינתי שאני רוצה לעזוב את התפקיד שניתן לי ואני מוכנה שינכו לי את התוספת בשכר הראשונה שניתנה של ה1.25% למרות שאני לא רוצה
הרעת תנאים.
הם סירבו, כרגע אני בסיטואציה שהמעסיק אמר לי, אני לא מאשר לך להפסיק את התפקיד השני שנתנו לך , שאם לא מתאים לי המצב הקיים אני יכולה
להתפטר או לחילופין לחתום על חוזה חדש בשכר נמוך יותר.
שאלתי היא כזו, האם עובד שמחזיק ב2 תפקידים בו"ז, יש לו דרך לוקית לעזוב אחד מהם ? או שבהכרח אני חייבת להתפטר לחלוטין ממקום העבודה שלי?