היי, אשמח להתייעץ בנושא של מיסים ועבודה. בגלל טעות אנוש של הנהלת החשבונות במקום העבודה שלי (הזנה של נקודות זיכוי לא נכונות במערכת) לא הפרישו מהמשכורות שלי מס הכנסה נכון במשך תקופה ארוכה (כשלוש שנים). התרעתי בזמן אמת בכמה מיילים שמשהו לא נראה תקין, והשיבו לי שהכל בסדר. אחרי תחלופה בהנהלת חשבונות הבינו שבאמת יש בעיה, אבל שלא ניתן לתקן אותה דרך החברה, ושלחו אותי לפנות למס הכנסה עצמאית. אני עכשיו בתהליך עם רואה חשבון ובסופו של דבר אשלם שכ"ט, כמה אלפי שקלים חוב למס הכנסה וכנראה גם קנסות. השאלה שלי היא האם למקום העבודה שלי יש מחויבות לשלם את הסכום או חלקו לפי החוק? תודה!