אני עובדת בחברת הייטק דרך חברת קבלן. בינואר קיבלתי איזושהי העלאה בשכר והוסיפו לי אותה גם בצורה רטרואקטיבית על ספטמבר-דצמבר.
השבוע קיבלתי מייל ממחלקת הכספים של חברה זו, בה מצוין כי הם עשו טעות ובמקום לשלם את ההפרש הרטרואקטיבי בצורה חד פעמית הם שילמו אותו מדי חודש עד אוגוסט כולל.
כך יצא שקיבלתי 2928₪ בסך הכל אותם הם מבקשים כרגע בחזרה, בבקשת "אנא עדכני לכמה תשלומים תרצי לפרוס".
האם מותר להם לעשות דבר כזה בצורה חוקית? האם לא מי שעשה את הטעות צריך לשלם עליה? זה כסף שכבר השתמשתי בו מן הסתם.