אשמח לעזרה: התחלתי עבודה חדשה, והיום (לאחר כחודש וחצי בעבודה) קיבלתי את החוזה לחתימה יחד עם קובץ תנאיי העסקה.
אופי התפקיד הוא לצורך העניין X אבל בראיון עבודה נאמר לי שברמה הבירוקרטית אצל מחלקת משאבי האנוש הוא נחשב Y .
במסמך תנאיי ההעסקה מתואר בתיאור התפקיד את אופי התפקיד Y, ולא את מה שאני עושה בפועל, ומדובר בהבדלים משמעותיים בין מה שאני עושה בפועל לבין מה שמוגדר בתיאור התפקיד בקובץ תנאיי ההעסקה.
אני לא מעוניינת שזה יוגדר כך גם לצורך ניסיון עתידי, שכן במקום עבודה אחר אם ארצה להתקבל, יידרשו לדעת מה עשיתי במקום הנוכחי ולמרות שאני יכולה לספר מהיום עד מחר שעשיתי X, עדיין בהגדרות התפקיד מתואר Y.
האם זה תקין ואיך אני יכולה לשנות את זה?